پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:13 - 1403/01/01

 رهبر انقلاب:

امسال، شروع برنامه هفتم توسعه است/ تک رقمی کردن تورم، تولید حداقل ۹۰ درصد از کالاهای اساسی در داخل کشور، از اهداف برنامه هفتم است/ رسیدن به اهداف برنامه هفتم بدون حضور مردم ممکن نیست

کارگر آنلاین | رهبر انقلاب عصر امروز در سخنرانی نوروزی در اولین روز از سال ۱۴۰۳فرمودند : امسال اولین سال شروع برنامه هفتم توسعه است. هدف کلی برنامه هفتم شکوفایی اقتصاد همراه با عدالت است لکن برای پایان این برنامه اهدافی را ذکر کردند که اینها خیلی مهم است این اهداف تک رقمی کردن تورم، اصلاح ساختار بودجه، تحول در نظام مالیاتی، تولید حداقل ۹۰ درصد از کالاهای اساسی در داخل کشور، اینها کارهای بزرگی است. افزایش بهره‌وری آب کشاورزی که این از مشکلات کشور است و در این برنامه هفتم مورد توجه قرار گرفته است، و طرح های عظیم ملی بزرگی.

رهبر انقلاب عصر امروز در سخنرانی نوروزی در اولین روز از سال ۱۴۰۳فرمودند : امسال اولین سال شروع برنامه هفتم توسعه است. هدف کلی برنامه هفتم شکوفایی اقتصاد همراه با عدالت است لکن برای پایان این برنامه اهدافی را ذکر کردند که اینها خیلی مهم است این اهداف تک رقمی کردن تورم، اصلاح ساختار بودجه، تحول در نظام مالیاتی، تولید حداقل ۹۰ درصد از کالاهای اساسی در داخل کشور، اینها کارهای بزرگی است. افزایش بهره‌وری آب کشاورزی که این از مشکلات کشور است و در این برنامه هفتم مورد توجه قرار گرفته است، و طرح های عظیم ملی بزرگی.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین